brandurile românești

Brandurile românești ale lunii August

Brandurile românești merită să fie promovare, iar noi suntem aici pentru a realiza acest lucru. În luna august, vă prezentăm brandurile: Doni Market, Pizza Drive, Pro Land Oil și Mili Decor.

Vă invităm să descoperiți informații utile despre brandurile românești prezentate în rândurile de mai jos.

Doni Market

Unul dintre cei mai reprezentativi furnizori de materiale de construcții din zona de Sud-Vest a României, Doni Trade a acceptat să ne povestească despre drumul pe care l-a parcurs până acum.

Cum a luat naștere brandul Doni?

Începutul activității noastre a fost în anul 2002, într-o industrie cu un mare potențial de dezvoltare, și anume, industria materialelor de construcții și amenajări interioare/exterioare.

Obiectivul principal al companiei noastre a fost să furnizăm partenerilor noștri majoritatea produselor de care are nevoie clientul final pentru a-și duce planul la bun sfârșit, fie că era vorba de construcția unei locuințe sau despre o lucrare de întreținere sau modernizare. Pe lângă oferta diversificată, am reușit să oferim și prețuri competitive pentru materialele comercializate.

Am continuat să ne diversificăm gama de produse, dar și portofoliul de furnizori, urmărind permanent direcțiile trasate de nevoile pieței.

În prezent, categoriile principale de produse pe care Doni Trade le distribuie sunt: materiale de construcții de bază, vopseluri, instalații sanitare, termice, electrice, canalizare, materiale și accesorii pentru amenajări și decorațiuni, dar și unelte și accesorii pentru casă și grădină.

Când ați deschis propriile magazine?

În anul 2014 am reușit să deschidem primul depozit dedicat comerțului en-detail, din rețeaua proprie rebranduită recent sub numele de Doni Market. Acesta a fost deschis în Bârca, iar în prezent își menține activitatea.

Apoi, în anul 2015 am deschis un depozit și în Segarcea, iar în anul 2018 a fost deschis și cel din Poiana Mare. Cel mai recent este cel din Teasc deschis anul acesta. În aceste circumstanțe si din dorinta de a oferii clienților servicii de calitate, angajații noștri au o experiență vastă în domeniu, putând oricând să ofere sfaturi și păreri referitoare la preferințele persoanelor care ajung în magazine.

Ce momente semnificative ați întâmpinat în activitatea dumneavoastră?

În anul 2008 am depășit pragul de 10.000.000 ron fără tva al cifrei de afaceri, aspect care a reprezentat un pas important în dezvoltarea brandului Doni Trade.

În anul 2012 am reușit să punem umărul la dezvoltarea distribuției de materiale de construcții și amenajări în vestul țării prin predarea unei zone deja formate către firma-soră Doni Decor din Timișoara.

În anii 2014, 2015 și 2018, așa cum am amintit anterior, am reușit să formăm rețeaua de magazine, fapt ce ne-a adus o mare bucurie. De asemenea, în anul 2015 am depășit un nou prag al cifrei de afaceri, în valoare de 25.000.000 RON, iar în 2019 pragul de 40.000.000 Ron.  Datorită acestor reușite, în anul 2020 am ajuns la un număr de 85 de angajați, echipa noastră fiind compusă din personal calificat și specializat în domeniu.

Ce ne puteți spune despre activitatea ce va urma?

Putem spune că seriozitatea este o valoare care ne definește și ne-a oferit posibilitatea să creștem încrederea clienților în brandul Doni, iar promptitudinea și ambiția ne-au ajutat să ne atingem cele mai mari obiective.

Activitatea Doni reprezintă, atât pentru echipă, cât și pentru clienți, o sursă de dezvoltare și ne dorim să creștem din ce în ce mai mult împreună!

În final, vrem să le mulțumim tuturor partenerilor noștri, deopotrivă clienți sau furnizori, precum și întregii echipe Doni Trade formată din oamenii angrenați în activitatea noastră curentă.

Pizza Drive

În activitatea bradurilor românești se reflectă și pasiunea, iubirea și devotamentul pentru ceea ce realizează, iar noi am observat aceste elemente și în activitatea brandului Pizza Drive.

Cum a luat naștere brandul Pizza Drive?

Pizza Drive este o afacere a familiei, ce a luat naștere din dorința de a oferi rețetele noastre cât mai multor persoane. Astfel, am decis să deschidem o pizzerie unde oamenii să mănânce preparate gustoase la un preț accesibil.

Ce servicii oferiți clienților dumneavoastră?

De la bun început, am dorit să expunem pe piață preparate și rețete bune, pe care oamenii să le îndrăgească din prima, tocmai de aceea ne-am dedicat complet acestei afaceri.

Serviciile pe care le oferim clienților sunt:

  • Livrarea la domiciliu, datorită căreia oamenii ce apelează la noi sunt serviți cu promptitudine;
  • Meniu online, prin intermediul căruia se poate descoperi fiecare sortiment oferit, dar și noutățile, în materie de preparate.

Având aceste două puncte importante ale afacerii noastre, Pizza Drive reușește să își mențină, dar și să își dezvolte, în timp, clientela.

Aveți planuri pentru viitor, referitoare la dezvoltarea brandului?

Desigur, lucrăm la dezvoltarea afacerii noastre constant. Planurile se referă la investirea în dezvoltarea paginii noastre de Facebook, și, de ce nu, și pagini pe alte rețele de socializare, astfel ajungând la un număr de oameni cât mai mare, astfel preparatele noastre fiind alese din ce în ce mai mult. De asemenea, sperăm ca brandul nostru să se dezvolte cât mai mult și în orașul în care activează momentan, Târgu Mureș. Astfel, întâlnim încă un brand românesc pentru care este foarte importantă experiența clientului, iar acest lucru nu poate decât să ne bucure.

Pro Land Oil

Un brand românesc ce ne-a dovedit că prin dedicare și multă muncă, totul este posibil.

Cum a luat naștere Pro Land Oil?

Activitatea companiei noastre a început în anul 2015, iar dorința de a ne dezvolta ne-a ajutat să ne perfecționăm în ceea ce facem, astfel că, am reușit să lucrăm cu numeroși colaboratori renumiți, iar clienții noștri au avut ocazia de a primi întotdeauna doar produse de calitate.

În acești ani, portofoliul de clienți al Pro Land Oil a ajuns la un număr de peste 540, fiind format de persoane ce activează în domeniul agriculturii, construcțiilor, revânzărilor sau chiar în domeniul transporturilor.

Misiunea inițială a companiei noastre a fost comercializarea și distribuirea de combustibil, iar, pe parcurs, am încheiat parteneriate cu două branduri importante, Timken și Karcher. Astăzi, le oferim clienților o gamă variată de produse din care pot alege.

Ce servicii oferiți clienților Pro Land Oil?

De la începutul activității companiei, scopul principal a fost oferirea unor servicii de calitate, pe care clienții să le aprecieze și să le recomande, ulterior.

Echipa noastră este specializată în domeniu, astfel reușind să ofere sfaturi și să rezolve dilemele celor ce apelează la serviciile noastre.

Serviciile pe care le oferim sunt:

  • Distribuție carburant, serviciu pe care îl realizăm cu flota proprie de cisterne. Datorită flexibilității pe care o oferim, clienții pot achiziționa cantități de carburant începând cu 1000L. Calitatea carburanților distribuiți de Pro Land Oil este una superioară, provenind de la parteneri precum Rompetrol, OMV Petrom și MOL.
  • Logistică, acest serviciu fiind susținut de flota de cisterne menționată anterior. Astfel, punem la dispoziție cisterne, cu ajutorul cărora distribuim în timp util cantitățile de combustibil cerute de clienți.
  • Carduri carburant, datorită cărora, clienții Pro Land Oil au posibilitatea de a gestiona cu ușurință cheltuielile pentru carburant ale afacerilor pe care le dețin. Acest serviciu oferă avantaje precum factură și plată la termen, prețuri flexibile, tranzacții sigure și asistență din partea echipei noastre.
  • Oferim spre vânzare sau custodie rezervoare de incintă, pentru stocareaa motorinei, având capacități cuprinse între 2000L și 9000L.

Ce ne puteți spune despre viziunea pentru viitorul Pro Land Oil?

Viziunea noastră este conturată de implicare, dedicare și dezvoltare, prin toate acestea dorindu-ne să ne extindem din ce în ce mai mult, astfel ca oamenii să poată descoperi produse de calitate.

Colaborarea cu liderul mondial în produse de curățenie, Karcher, ne-a marcat pozitiv activitatea, iar, pe viitor vom reuși, împreună cu oamenii și clienții noștri, să dezvoltăm acest parteneriat.

Primul pas în această direcție a fost deja făcut, prin deschiderea primului magazin Karcher autorizat, din Oltenia, în data de 09.09.2021. În perioada ce urmează vom susține prezentări și demonstrații ale produselor Karcher, din gama profesională, pentru portofoliul de clienți. De asemenea, primul service Karcher autorizat, se va deschide în incinta magazinului, în data de 20.10.2021.

Putem spune că, Pro Land Oil, este definiția dedicării. Prin toate reușitele acestora, putem înțelege că totul este posibil, dacă muncim pentru ceea ce ne dorim.

Mili Decor

Brandul pentru care designul interior reprezintă o pasiune, Mili Decor aduce atât cadouri deosebite pentru clienții săi, cât și obiecte decorative elegante.

Cum a luat naștere brandul Mili Decor?

Încă de la apariția ideii de a oferi oamenilor obiecte decorative deosebite, am apreciat lucrurile estetice, deoarece reușesc să completeze o locuință sau un interior, iar datorită acestui aspect am decis ca viitorul nostru va fi conturat de pasiunea pentru decor și de brandul Mili Decor.

Ce obiecte decorative oferiți clienților Mili Decor?

Deținem o gamă variată de obiecte decoative, de la tablouri, ceasuri vintage sau ceasuri elegante, până la rame foto, bijuterii, ceasuri, aranjamente florale sau corpuri de iluminat.

Acestea pot fi descoperite în magazinul nostru online, unde sunt prezentate corespunzător și au un preț accesibil tuturor. Ținem să menționăm faptul că produsele noastre au rolul de a ajuta oamenii să se îndrăgostească de designul interior, dar și să înțeleagă faptul că decorul interior nu trebuie să fie neapărat costisitor și complicat.

Ce avantaje au persoanele ce aleg produsele oferite de Mili Decor?

Beneficiile celor ce aleg produsele și serviciile noastre sunt:

  • Gamă variată de produse;
  • Consiliere telefonică;
  • Prețuri accesibile;
  • Obiecte decorative deosebite;
  • Suport online;
  • Transport gratuit la comenzi de peste 300 de lei.

Ce ne puteți spune despre viitorul Mili Decor?

Ne propunem ca în viitorul brandului nostru să ne axăm pe informarea clienților noștri cu privire la importanța decorului interior. De asemenea, ne dorim ca activitatea din mediul online a Mili Decor să fie una notabilă, atât pentru public, cât și pentru evoluția afacerii noastre.

Pentru mai multe detalii și noutăți legate de activitatea brandurilor românești prezentate, puteți accesa profilele acestora din platforma Brandoteca:

Descoperiți cât mai multe branduri românești în secțiunea „Brandul Lunii” din blogul Brandoteca.

Îți dorești ca brandul tău să fie desemnat brandul lunii? Înregistrează-ți brandul în platforma noastră și completează formularul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.