BRANDURI-ROMANESTI-BRAND-ROMANESC-BRANDOTECA-BIBLIOTECA-BRANDURILOR-ROMANESTI

Brandurile românești ale lunii Septembrie

Brandurile românești sunt cele pentru care platforma noastră a apărut, pentru a le promova atât curajul de a-și dezvolta o afacere originală, deosebită și de succes, cât și produsele și serviciile la care lucrează constant pentru a le îmbunătăți.

Așadar, luna Septembrie ne aduce brandurile românești: Ambient Metalcom, Farmacia Izvorul Tămăduirii, Meca Rul și World of Light.

În continuare, puteți descoperi poveștile, serviciile sau produsele și viziunea de viitor a brandurilor prezentate.

Ambient Metalcom

Un producător de mobilier pentru interior, Ambient Metalcom este alături de clienții săi cu servicii și produse de calitate, încă din anul 1994.

Care este povestea brandului românesc Ambient Metalcom?

Brandurile românești sunt alături de clienții lor cu servicii și produse de calitate. Metalcom a luat naștere în anul 1994, iar principalul domeniu de activitate se îndrepta către importarea și comercializarea lemnului. Această industrie este una fascinantă, iar atunci era în plină dezvoltare. Datorită potențialului de creștere, am reușit să ne adaptăm și să oferim clienților produse și servicii de calitate.

Prin implicarea activă în comerțul cu unelte pentru industria lemnului, am luat hotărârea de a diversifica obiectul activității, astfel că ne-am specializat și în producția de mobilier.

Ce servicii oferiți clienților?

De-a lungul timpului, așa cum am amintit anterior, am reușit să ne specializăm în diferite domenii de activitate. Astăzi, oferim clienților servicii precum:

  • Producția de mobilier HoReCa, comercial și rezidențial;
  • Comercializarea de materiale și accesorii pentru mobilă;
  • Servicii de debitare, căntuire și găurire pal melaminat.

Datorită celor 20 de ani de experiență în domeniu, Metalcom produce cu succes diferite piese de mobilier pentru hoteluri, pensiuni ș.a.m.d. De asemenea, alături de mobila produsă, realizăm și piese complementare acestuia, de la sisteme de prindere, la sertare pentru compartimentare sau retapițarea canapelelor sau fotoliilor.

În ceea ce privește ultimul serviciu amintit, acesta se realizează doar pe baza schiței care cuprinde dimensiunile de tăiere, aceasta fiind oferită chiar de client. Procesul se desfășoară cu ajutorul echipamentelor moderne, ceea ce ne ajută să îndeplinim întotdeauna cerințele la timp.

Întotdeauna am țintit către colaborări de succes, iar prin asta dorim să evidențiem faptul că oamenii pot avea încredere în experiența Metalcom. Clienții existenți, precum și potențialii clienți beneficiază de consultanță și asistență din partea echipei noastre specializate în domeniu, ceea ce ajută foarte mult la conturarea unei reputații puternice.

Noi credem că, la Metalcom, calitatea ne reprezintă, iar clienții sunt motivați să apeleze la produsele sau serviciile noastre, deoarece au posibilitatea de a obține exact ceea ce plănuiesc, în materie de mobilier.

Ce ne puteți spune despre trecutul Metalcom, dar despre planurile de viitor pe care le aveți?

Despre trecut putem spune că, la fel ca orice brand, am întâlnit situații dificile, dar am reușit să trecem cu bine peste ele, deoarece alegem să ne concentrăm asupra părților pozitive, întotdeauna. În ceea ce privește viitorul, sperăm ca acesta să fie unul înfloritor, la fel ca până acum, iar succesul să fie reprezentat de mulți clienți mulțumiți, care să se bucure de serviciile și produsele oferite de brandul nostru.

Viziunile noastre se îndreaptă către o dezvoltare continuă.

Ne bucurăm de fiecare dată când facem cunoștință cu afaceri de succes, pentru care se lucrează cu pasiune, iar Metalcom este una dintre ele.

Farmacia Izvorul Tămăduirii

În spatele unui brandului românesc Farmacia Izvorul Tămăduirii stau chiar empatia și dorința de a oferi soluții sănătoase oamenilor. Am discutat cu Antonia Blendea despre istoria farmaciei, așa că vă incurajăm să descoperiți mai multe.

Care este povestea brandului?

Fiind o farmacie cu tradiție, din Craiova, preparăm în laboratorul propriu creme concepute și testate de Prof. Univ. Dr. Ion Ţolea, medic cu peste 50 de ani de experiență în dermatologie și dermatocosmetică.

Această afacere de familie a luat naștere în anul 1997, când farmacista Ţolea Alexandrina, bunica mea a înființat farmacia, împreună cu soțul ei și bunicul meu, Dr. Ion Ţolea. Farmacia era dedicata exclusiv preparării rețetelor magistrale pentru diverse afecțiuni dermatologice ale pacienților.

De-a lungul anilor, formulele s-au perfecționat, fiind astăzi recunoscute în toată țară. În prezent, cea care se ocupă de farmacie sunt eu, nepoata lor, Antonia, și reușesc să duc tradiția mai departe, alături de soțul meu, Mihnea, păstrând, astfel specificul de afacere de familie.

Ce servicii oferă brandul românesc Farmacia Izvorul Tămăduirii?

Gama noastră de preparate este foarte variată, incluzând produse pentru diverse afecțiuni medicale (acnee, dermatită seboreică, psoriazis, pitiriazis, onicomicoză, etc), cât și creme pentru îngrijirea de zi cu zi, precum gama de creme Catifelin, cremă demachiantă, cremă de mâini, cremă de corp cu vitamine ș.a.m.d.

Pentru prepararea acestora folosim numai ingrediente de cea mai înalta calitate, avizate de Ministerul Sănătății, iar produsele noastre sunt testate de către medicul dermatolog.

Preparatele sunt naturale, hipoalergenice și nu conțin:

  • Parabeni;
  • Conservanți;
  • Coloranți artificiali;
  • Alte substanțe nocive pentru organism.

De asemenea, dermatocosmeticele nu sunt testate pe animale! Produsele sunt 100% româneşti, iar prin susținerea micii noastre afaceri, clienții sprijină și încurajează economia locală.

Care credeți că sunt motivele pentru care oamenii aleg produsele voastre?

Datorită profesionalismului de care am dat dovadă de-a lungul timpului, am reușit să ne fidelizăm clienții, dar și să ajungem la un număr mai mare de oameni pentru care am găsit diferite soluții pentru rezolvarea afecțiunilor acestora.

Așadar, pot spune că oamenii aleg serviciile și produsele noastre deoarece le oferim promptitudine și seriozitate, pe lângă rezultate. De altfel, aspecte importante referitoare la această întrebare pot fi:

  • Produsele se pot personaliza în funcție de nevoile fiecărei persoane în parte, folosind doar ingrediente optime și adaptate pielii acesteia;
  • Sunt mai benefice pentru piele, deoarece nu conțin conservanți/parabeni. Termenul de valabilitate este 3 luni, astfel ne asigurăm că mereu le punem la dispoziție clienților preparate proaspete;
  • Respectă cele mai înalte standarde de calitate și oferă siguranța, deoarece sunt avizate de către medicul dermatolog;
  • Recipientele sunt reciclabile și ajutăm, astfel, planeta. Așadar, clienții pot refolosi recipientele pentru reumplere;
  • Susținerea economiei locale este un beneficiu pe care îl resimte întreaga comunitate.

Pot spune că brandurile românești sunt despre tradiții, dedicare și dorința de a evolua, asemenea brandului nostru.

Meca Rul

Brandurile românești ne impresionează de fiecare dată, asemenea brandului Meca Rul. Fiind o companie dedicată agriculturii, Meca Rul își îndreaptă serviciile și către maximizarea eficienței activităților agricole prin produsele și soluțiile oferite.

Ce ne puteți spune despre apariție brandului românesc Meca Rul?

Firma noastră a luat naștere în anul 2004, având ca domeniu de activitate principal comercializarea rulmenților auto, agricoli și industriali. Odată cu trecerea timpului, portofoliul de activitate al Meca-Rul s-a diversificat, aducând noi categorii de produse, precum:

  • Curele trapezoidale;
  • Etanșări;
  • Hidraulică:
  • Piese pentru utilaje, combine, tractoare agricole;
  • Utilaje agricole noi.

Am știut că agricultura a fost o modalitate de subzistență, încă din cele mai vechi timpuri, iar acum este o industrie profitabilă, în continuă dezvoltare, de care vom avea nevoie întotdeauna.

Care sunt serviciile principale oferite de Meca Rul?

Mereu am încercat să acoperim o gamă variată de servicii, iar echipa noastră se dezvoltă și învață constant cum să îmbunătățească experiența clientului.

Principalele servicii pe care le oferim clienților sunt:

  • consiliere de specialitate;
  • service mobil destinat depanării și întreținerii utilajelor, combinelor și tractoarelor agricole;
  • asistență mobilă;
  • magazin online, unde pot discuta cu reprezentanții noștri, dar și unde pot găsi diverse produse, de la producători de top.

Datorită experienței, de peste 17 ani, echipa noastră a reușit să se dezvolte și să înțeleagă comportamentul clienților, tocmai de aceea, mereu venim cu oferte și sfaturi potrivite pentru orice buget, situație sau nevoie a clientului care apelează la noi. Serviciile și produsele pe care le punem la dispoziția clienților, tot timpul, sunt oferite cu mult profesionalism, acesta reflectându-se în totalitate în activitatea noastră.

Ce vă propuneți pentru viitorul brandului românesc Meca Rul?

Pentru viitor, ne dorim ca brandul nostru să evolueze și mai mult, astfel încât produsele și serviciile noastre să ajungă la cât mai multe persoane.

Sperăm ca flota de mașini, destinată asistenței mobile să crească, iar în ceea ce privește colaborările, ne dorim ca acestea să fie din ce în ce mai multe, pentru ca viitorii clienți să aibă o gamă mult mai diversificată de produse și utilaje agricole din care să aleagă.

World of Light

Andreea Călinoiu ne-a povestit despre cum reușește World of Light să aducă inspirație prin corpurile de iluminat clienților.

Cum a luat naștere brandul World of Light?

Povestea World of Light, începută în urmă cu 3 ani, este despre dorința noastră de a furniza soluții profesionale și inovatoare în materie de corpuri de iluminat, despre visul unei echipe atent pregătite de a transpune într-o realitate perfectă viziunea tuturor celor care vin în showroom-ul nostru,și nu numai. Noi considerăm că oamenii sunt motorul unei brand de succes, iar împreună cu ai noștri colaboratori, furnizori și arhitecți, încercăm să concretizăm, încă din faza incipientă, visul în care își va desfășura activitatea fiecare client, oferindu-i soluții complete pe partea electrică, de la începutul construcției proiectului, până la ultimul detaliu vizibil și anume corpuri de iluminat de înaltă calitate.

Care sunt serviciile oferite clienților brandului românesc World of Light?

Oferim o gamă largă de corpuri de iluminat de înaltă calitate, la prețuri avantajoase. De asemenea, oferim clienților noștri consultanță specializată, pentru că, așa cum am menționat mai sus, alegem să oferim soluțiile potrivite, întotdeauna. Pe lângă acestea, asigurăm livrarea produselor în siguranță.

Încercăm, în permanență, să prezentăm soluții inovatoare și profesionale în materie de corpuri de iluminat. Respectăm clienții noștri oferindu-le cele mai bune prețuri, raportate la o calitate superioară a produselor, precum și suportul necesar din partea echipei noastre, atât în construcția proiectelor, cât și în finalizarea lor. Deținem o locație primitoare în care să poată vedea produsele și în care să poată concretiza visele lor.

Ce obstacole ați întâmpinat de-a lungul activității brandului românesc World of Light?

Ca în orice afacere începutul este cel mai dificil deoarece totul este nou, totul se construiește încet, totul depinde de mișcările din piață. Noi am început cu încrederea într-o echipă pregătită să ofere consultanță specializată, care a reușit să dea în timp plus valoare produselor selecționate.
Un alt moment greu a început odată cu pandemia, care a afectat extrem de mult întreaga societate. Nu am încetat, nici în această perioada să construim vise, să fim alături de clienții noștri și să diminuăm impactul negativ lăsat, atât asupra psihicului, cât și asupra bugetului fiecăruia. Greul a fost să ne facem înțeleși că nu funcționăm singuri, că și furnizorii noștri au probleme, că trebuie să ne susținem unii pe alții pentru a depăși această perioada extrem de dificilă.
Am ajuns, însă azi, într-un punct în care suntem echilibrați, avem un istoric din care am învățat și care ne-a format o echipă capabilă, să concretizeze proiecte de anvergură cu care ne mândrim, dar și dornică de noi provocări.
Așa cum lumina naturală este necesară, putem spune același lucru și despre cea artificială. Pe lângă asta, știm foarte bine și că designul unui corp de iluminat poate schimba în totalitate aspectul unei camere sau al unei locuințe.
Pentru mai multe detalii și noutăți legate de brandurile românești prezentate, puteți accesa profilele acestora din platforma Brandoteca:

Pentru a descoperi brandurile românești înscrise în platformă, urmăriți secțiunea „Brandul Lunii” din blogul Brandoteca.

Îți dorești ca brandul tău să fie desemnat brandul lunii? Înregistrează-ți brandul în platforma noastră și completează formularul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.