NO ASHA DA – #WearableArt

Arta purtabilă nu mai este un vis, ci o realitate uimitoare. Brandul românesc, No Asha Da, ne-a povestit despre cum au luat decizia de a duce arta la un alt nivel, iar în rândurile ce urmează, vă invităm și pe voi să descoperiți mai multe despre produsele și serviciile lor.

Cum a luat naștere brandul NO ASHA DA?

NO ASHA DA își dorește să dea arta jos din cui și, prin intermediul articolelor create, să o introducă în cotidian – #WearableArt (Artă purtabilă).

Produsele noastre oglindesc tablouri create de artista Getty Tatomir, în ediție limitată (#LimitedEdition); ele sunt însoțite de certificate de autenticitate pentru fiecare tablou pe care îl reprezintă.

Articolele NO ASHA DA nu sunt pictate, ci imprimante high-quality printr-un proces tehnologic termic, care redă fidel fiecare tușă de pensulă a tabloului respectiv și asigură rezistența în timp a produsului și a cromaticii.

Brandul nostru promovează un stil urban (#UrbanWear) cu design confortabil, îmbinând diferite texturi care reflectă pofta de viață și dragostea pentru culoare și artă a clienților NO ASHA DA.

Echipa NO ASHA DA este din Brașov și este formată din Getty Tatomir și Laura Bercean, ambele implicate în multe alte proiecte în paralel. Ideea a plecat de la căutarea unui material imprimat cu ceva original, altceva decât ce se găsește pe piață. Imprimarea tablourilor a fost pasul următor – am făcut teste pe diferite texturi și am creat prima colecție. Apoi, cu ajutorul unei finanțări StartUp, am achiziționat tehnologia de imprimare, pentru ca acum tot ce producem pe textil să fie imprimat la noi (am redus astfel costurile și timpii de producție și am eficientizat procesul de creație).

În 2021, NO ASHA DA a trecut de la textile la a imprima imaginile tablourilor pe plăci ceramice decorative (chiar și de dimensiuni mari) – ne dorim în timp să dezvoltăm și o latură de home decor, iar la Grasse am creat și un parfum NO ASHA DA, Eau d’ART, care conține (printre altele) note de lavandă, bergamotă, tuberoză, bujor, zambilă și Santal.

Care sunt serviciile pe care le oferiți clienților?

Top sellers la noi au fost #HipPacks *borsetele* și fotele reinterpretate, ce sunt perfecte pentru atmosfera de festival, dar și foarte versatile (de purtat și casual și smart), precum și colecția #HOODOOYOULOVE – hanorace care au pe spate ilustrații ale unor expresii românești gen „Dus(ă) cu pluta”, „Mi-a sărit muștarul”, „Sunt varză”, „Iar mă aburești?”, „Nu umbla cu cioara vopsită”.

Ce credeți că îi motivează pe oameni să cumpere serviciile sau produsele brandului vostru?

Clienții NO ASHA DA sunt oameni autentici, iubitori de artă, de frumos – oameni care vor să schimbe tipare, să aibă apariții colorate și inspirate în societate.

Clienții noștri sunt îndrăzneți și pun preț pe povestea din spatele brandului – ei știu că atunci când achiziționează un articol original NO ASHA DA poartă tablouri, nu doar haine.

Avem video-uri și fotografii minunate cu reacțiile oamenilor când primesc sau poartă produse NO ASHA DA, și toți au zâmbete largi pe față – ceea ce ne bucură și ne dă energie să continuăm acest proiect.

Ce momente dificile au apărut de-a lungul activității brandului vostru?

Cea mai dificilă, de departe, a fost perioada de pandemie (mai ales lock down, dar nu numai) – care a anulat târguri, festivaluri, evenimente.

La nivel mondial industria de fashion a scăzut în vânzări cu peste 40%, dar cu ajutorul comunității frumoase care s-a alcătuit în jurul acestui proiect am rezistat în acești doi ani atipici, ba chiar am scos și colecții noi.

Următorul lucru dificil cu care ne-am confruntat a fost birocrația – aici am avut, de cele mai multe ori, noroc cu numele brandului, care este și numele firmei: pe unde mergem să facem acte, să ridicăm certificate, să plătim taxe oamenii zâmbesc citind NO ASHA DA. Dar cozile și neautomatizarea multor proceduri nu sunt simpatice, deloc.

Un alt lucru dificil cu care ne-am confruntat a fost neseriozitatea unor furnizori (de textile, de ambalaj etc). Uneori, calitatea nu era cea menționată, alteori se livra doar o parte din stoc, alteori dispărea produsul din stoc peste noapte și se anula comanda. Încet, încet ne orientăm spre producători locali – mai scump poate, dar cu siguranță mai eficient și mai calitativ.

Produsele românești ne încântă, de fiecare data, iar lucrările de artă imprimate pe articole vestimentare sunt, cu adevărat deosebite. Sperăm ca și voi să fiți la fel de surpsinși de acestea, iar dacă vreți să descoperiți mai multe, puteți accesa link-urile de mai jos.

DATE BRAND:

Îți dorești ca brandul tău să fie desemnat brandul lunii? Înregistrează-ți brandul în platforma noastră și completează formularul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.