brandoteca-spotlight-proiecte-antreprenori

Competiția Spotlight 2022

Anul acesta, la București va avea loc competiția Spotlight 2022. Startup-urile tech românești și din străinătate se pot înscrie online, în intervalul 7 iunie – 1 septembrie 2022, având șansa de a câștiga un premiu-investiție, in valoare de sute de mii de euro.

Din cauza pandemiei COVID – 19, competiția s-a desfășurat online, iar acum, după doi ani, aceasta revine în format fizic, în cadrul conferinței internaționale How to Web. Aceasta va avea loc în perioada 21 – 22 septembrie 2022, în parteneriat cu Google for Startups, la Face Convention Center din București.

Aici te poți înscrie și tu la Spotlight 2022.

În anul 2021, premiul-investiție a fost suma de 350.000 €, care a fost câștigată de către Alpha AR, un startup de inteligență artificială, din Estonia. Valoarea premiului diferă de la an la an și urmează să fie anunțată în apropierea evenimentului.

De 10 ani, programul și competiția Spotlight din cadrul conferinței How to Web constituie rampa de lansare pentru startup-urile inovative și, de asemenea, un prilej unic de dezvoltare a potențialului business.

How to Web oferă contextul perfect pentru creșterea acestor companii la început de drum prin uniunea creată între fondatorii de startup, investitori, experți și audiența mereu în căutare de inovare.

Spotlight 2022 – inscriere și condiții de participare

Se pot înscrie startup-uri care au o durată de viață sub 5 ani si care nu au primit o investiție mai mare de 1.000.000 €.

Organizatorii așteaptă ca la înscrierile pentru Spotlight 2022, din perioada 7 iunie – 1 septembrie, să fie peste 250 de aplicanți din Europa de Est și Europa Centrală. Aceștia vor fi analizați în funcție de scalabilitate și de gradul de inovație.

În a doua etapă a selecției, în programul de matchmarketing Spotlight vor intra aproximativ 40 de startup-uri. Pentru marele premiu, “vor lupta” 20 dintre acestea, care vor urca pe scena conferinței How to Web.

Spotlight 2022 – informații utile

Lisa Popovici și Andrei Negrău, fondatorii Cartloop, startup-ul care a câștigat ediția Spotlight 2020 au declarat: “Cel mai satisfăcător aspect în câștigarea competiției Spotlight a fost faptul că această experiență ne-a validat produsul și ne-a demonstrat că utilizatorii cred în viziunea noastră. Suntem recunoscători pentru această oportunitate, care a venit la momentul potrivit și a propulsat Cartloop în perioada care a urmat.”

Echipele care s-au clasat în finala din cadrul programului și competiției Spotlight din ultimele trei ediții, au ridicat în finanțare, până în momentul actual, aproximativ 25.000.000 $.

Pe lângă experiența scenei și șansa de a câștiga marele premiu, la conferința How to Web poți beneficia de următoarele:
-Interacțiuni directe cu investitori globali;
-Sesiuni de marketing;
-Expoziție dedicată startup-urilor.

La Spotlight sunt peste 50 de mentori și investitori de referință din domeniul tehnologiei, care oferă peste 200 de întâlniri 1:1.

Echipele din acest an vor avea ocazia să cunoască experți din următoarele domenii:
-Marketing;
-Media și relații publice;
-Produse tech;
-Operațiuni;
-Vânzări;
-Design.

Finaliștii competiției Spotligh au șansa de a împărți scena How To Web 2022 cu experți, fondatori și investitori renumiți.

Așadar, nu mai aștepta, și înscrie-te și tu la cea mai inovativă competiție, care îți poate propulsa startup-ul.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Încă nu ți-ai înscris brandul în Brandoteca – Biblioteca brandurilor românești? Înregistrarea este gratuită și nu durează mai mult de 2 minute, dând click aici.

Accesează BRANDOTECA pentru a fi la curent cu ultimele noutăți, promoții sau concursuri ale brandurilor românești.

Urmărește-ne pe următoarele canale sociale:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/Brandoteca

FACEBOOK GRUP: https://www.facebook.com/groups/Brandoteca

LINKEDIN: https://www.linkedin.com/company/31380749/admin/

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/Brandoteca/ 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.