Fiecare brand românesc aduce atât povești, cât și dovezi clare cu ajutorul cărora putem afirma faptul că, prin eforturi și dedicare, totul este posibil.
Descoperă în articolul nostru cum fiecare brand românesc al lunii Octombrie se îndreaptă către succes.
Conținut
AIO Living
Un brand românesc pentru care creativitatea și expresivitatea reprezintă punctul de plecare în fiecare proiect de design interior semnat de către Anca Oprea.
Despre brand și activitatea acestuia
Suntem un studio de design interior în care creativitatea și inspirația sunt la ele acasă. Creăm spații cu atmosferă și punem la dispoziția clienților noștri soluții complete de design interior adaptate noilor tendințe și nevoilor beneficiarilor.
Consider că procesul de design interior este unul personal, de aceea îmi place să cunosc destul de bine clientul înainte de a propune un concept de amenajare. Cred totodată că designul de interior ține mult și de psihologie, mai ales pe segmentul rezidențial. Aici spațiul trebuie nu doar să arate bine, ci mai mai ales să corespundă nevoilor beneficiarului și să reflecte personalitatea acestuia prin stilul ales, fie că este vorba de minimalism, scandinav, contemporan, clasic sau eclectic.
Fiecare proiect este important pentru mine, și încerc de fiecare dată să creez dinamicitate în spațiile interioare pe care le amenajez.
Care sunt principalele servicii pe care le oferiți clienților AIO Living?
Consultanța și proiectarea în design-ului interior. Prin intermediul lor, reușim să transpunem pe foaie și în realitate ideile clienților, perfecționate cu ajutorul viziunii noastre estetice.
Nu este ușor să satisfaci dorințele clientului. Este foarte important ca eu să concept și să creez ceva frumos și special pentru el. De exemplu, la amenajarea spațiilor rezidențiale pe lângă faptul că totul trebuie să fie senzațional, să arate foarte bine estetic vorbind pentru mine ca arhitect, este important ca beneficiarul să fie mulțumit, să se simtă confortabil și să îl reprezinte.
De asemenea în cadrul showroom-ului AIO Living, oferim celor care ne trec pragul posibilitatea de a descoperi furnizori de mobilier și accesorii din stiluri diferite, branduri recunoscute la nivel mondial prin calitatea produselor și a serviciilor oferite.
Ce credeți că îi motivează pe oameni să apeleze la serviciile acestui brand românesc?
Întotdeauna am considerat că experiența și simțul estetic dezvoltat în ceea ce privește design-ul necesită timp, precum și mult studiu. Tocmai de aceea, acceptăm provocările și tot ceea ce înseamnă dezvoltarea mea și a echipei AIO living. Cei care ne aleg o fac datorită rezultatelor. Colaborarea cu furnizori ce ne asigură produse și accesorii premium, este un alt element important care definește un proiect durabil și de succes.
De asemenea, conexiunea pe care o creăm cu fiecare client, comunicarea și transmiterea opiniilor într-un mod profesional au dus la încheierea a numeroase colaborări.
Ce obstacole ați întâlnit până acum și cum ați reușit să le depășiți?
Succesul nu este definitiv, eșecul nu este fatal, curajul de a continua contează. Mereu am menținut o atitudine pozitivă și am lucrat la depășirea obstacolelor.
Ca în orice afacere care se dezvoltă, consider că AIO Living poate să evolueze mult mai mult de atât. Vreau să fim mai vizibili pe plan național și să ne extindem portofoliul de proiecte rezidențiale și comerciale.
AutoKappa
Un brand românesc pentru care mulțumirea clienților și oferirea unor servicii de calitate reprezintă principalele obiective.
Care este povestea AutoKappa?
Din pasiune pentru domeniul auto, am decis să înființăm acest brand în anul 2004. La început, serviciile pe care le ofeream clienților însemnau doar comercializarea de piese și accesorii din import, prin intermediul magazinelor auto pe care le dețineam.
Cu timpul, am reușit să câștigăm încrederea clienților, dar am decis să mărim spectrul serviciilor oferite și din 2008 ne-am extins activitatea prin înființarea primului nostru service auto, situat în Bariera Vâlcii, Craiova.
Deoarece serviciile noastre au fost foarte solicitate, în 2014, am deschis un nou service modern, care oferă servicii de calitate, denumit „AutoKappa Center”, situat pe Centura de Nord a Craiovei.
În prezent, dispunem și de un service dedicat reparațiilor pentru cutiile de viteză automate, denumit „AK Atelier by AutoKappa” care, începând cu anul 2021, dispune de o locație dedicată, situată pe Centura de Nord a Craiovei, vis-a-vis de service-ul AutoKappa Center.
Care este misiunea AutoKappa și ce credeți că îi face pe clienți să aleagă serviciile voastre?
Misiunea noastră niciodată nu a fost alta, decât cea prin care am transmis tuturor clienților noștri servicii de calitate, performanțe înalte, la prețuri accesibile și promptitudine în efectuarea lucrărilor auto.
Datorită experienței de peste 16 ani în acest domeniu, misiunea noastră a reușit să se dezvolte, așa cum și echipa noastră a crescut din ce în ce mai mult în ceea ce privește pregătirea, astfel că întotdeauna am reușit să îndeplinim cerințele clienților. În viitor, viziunea noastră este concentrată pe dorința de a ne dezvolta cât mai mult și de a ne extinde în cât mai multe orașe, pentru a oferi serviciile noastre unei piețe mai mari de clienți.
Din pasiune pentru acest domeniu, mereu suntem la curent cu noile tehnologii, inovații și informații importante despre industria auto, astfel reușim să surprindem clienții cu oferte și recomandări adaptate bugetelor lor.
De altfel, dispunem de o gamă variată de servicii auto. În service-urile noastre facem cunoștință cu o multitudine de clienți care nu vin, neapărat, din apropierea orașului Craiova, iar acest lucru ne bucură și ne face să ne dezvoltăm și mai mult. Pasiunea și profesionalismul cu care tratăm fiecare proiect aduc clienți multumiti și, automat, recomandarea serviciilor noastre, iar astfel reușim să creștem încrederea în brandul AutoKappa.
Clienții aleg să vină în locațiile noastre pentru soluționarea problemelor de diferite tipuri. Fie că vorbim de revizii, înlocuiri de anvelope, schimburi de ulei și reparații auto generale sau reparații pentru cutiile de viteză automate, noi reușim să îndeplinim aceste misiuni.
Așadar, în final, nu putem spune altceva, decât că suntem recunoscători pentru încrederea oferită de clienți brandului nostru și le promitem că suntem în continuă dezvoltare și vom deschide noi locații, inedite!
Ciușnel Parts
Fiecare brand românesc ne oferă povești impresionante. Ciușnel Parts ne-a pus la dispoziție informații despre cum a luat naștere și despre cum a devenit comercializarea pieselor și utilajelor agricole un sector de activitate important pentru activitatea sa.
Cum a luat naștere acest brand românesc?
Istoria Ciușnel Parts a început încă din anul 1994, iar această afacere de familie a străbătut un lung drum pentru a ajunge în forma actuală.
În anul 1996 am început o colaborare importantă pentru evoluția noastră și am decis ca aceasta să fie marcată de adoptarea sloganului „Better Together”, iar în anul 1999, compania noastră a reușit să se dezvolte și mai mult, prin mutarea activității într-un atelier ce a dus la începrea producției de piese de schimb pentru utilaje agricole.
Activitatea noastră s-a axat pe comercializarea pieselor de schimb și a diverselor utilaje agricole, precum: semănători, tractoare, scarificatoare, prășitoare, erbicidatoare și așa mai departe.
Anul 2020, ne-a oferit timpul necesar pentru a evolua și mai mult, an în care am lucrat la dezvoltarea unui magazin online, astfel reușind să fim mult mai aproape de clienții noștri, dar și să le oferim produse de calitate în diferite colțuri ale țării.
Ce servicii oferiți?
Compania noastră se ocupă cu distribuirea și comercialziarea pieselor pentru utilaje agricole, de asemenea, oferim și consultanță în domeniu, dorindu-ne ca persoanele care sunt în căutarea unor piese calitative să facă alegerile potrivite.
Așa cum am spus și mai sus, le oferim clienților și un magazin online, unde pot descoperi piese pentru diverse utilaje, de la pompe de ulei, brăzdare, rulmenți, amortizoare, până la anvelope, lubrifianți, filtre de ulei sau organe de asamblare.
Depozitul nostru este bine pus la punct, având o gamă diversificată de utilaje agricole și piese, iar clienții pot găsi la Ciușnel Parts și un service dedicat reprațiilor utilajelor agricole, pentru a-și rezolva problemele în timp util.
Cu o experiență de peste 25 de ani în domeniu, le putem oferi clienților sfaturile necesare oricând au nevoie, precum și consilierea agenților de vânzări când vine vorba de încheierea unei oferte benefice clientului. Bineînțeles, adăugăm și o gamă diversificată de produse de calitate, originale, procurate direct de la producător.
Maya Fashion
Unul dintre brandurile românești care transformă visele viitoarelor mirese în realitate, Maya Fashion este renumit pentru deosebitele rochii realizate.
Cum a luat naștere acest brand românesc?
La început a fost o idee îndrăzneață, a unei echipe tinere și entuziaste. Din dorința de a crea modele unice, din îmbinarea armonioasă a formelor feminine cu materialele existente pe piață, Maya Fashion a ajuns un atelier de creație care se adresează, în special, mireselor de clasă înaltă.
Datorită celor peste 20 de ani de experiență, care își pun amprenta peste tot ceea ce înseamnă brandul nostru, reușim să creăm modele excepționale, care aduc nu numai stil, ci și confort, naturalețe, bună dispoziție și o prezență notabilă oriunde ar merge clientele care aleg creațiile noastre.
Care este misiunea Maya Fashion, dar principalele atuuri?
Misiunea Maya Fashion, ca brand românesc, nu este alta, decât cea de a transmite clientelor profesionalism, dedicare și plăcere, prin realizarea modelelor de rochii de mireasă mult visate.
Când a fost conceput brandul Maya Fashion, ne-am dorit ca acesta să ajungă cunoscut la nivelul întregii țări, să fie un brand ce impune calitate, rafinament și încredere. Bineînțeles că aceste lucruri nu puteau fi făcute doar din simpla dorință, așa că am lucrat foarte mult pentru a aduce brandul la nivelul la care este acum.
Astfel, putem spune că atuurile Maya Fashion sunt numeroase. Cu toate acestea, principalele pe care le menționăm sunt cele care ne definesc în totalitate brandul.
Realizarea modelelor de rochii pe comandă, deoarece fiecare mireasă își dorește să fie îmbrăcată într-o rochie deosebită, croită special pentru ea.
De asemenea, un alt atuu ar fi faptul că, în atelierul nostru, miresele au posbilitatea de a combina diferite modele de rochii de mireasă din colecțiile existente, precum partea inferioară a unei rochii cu partea superioară, sau invers.
Acest aspect oferă clientelor posibilitatea de a-și pune la încercare creativitatea, însă noi oferim întotdeauna sfaturi pentru acestea, deoarece ne dorim ca miresele să aibă rochii de o calitate superioară, cu un design premium.
Un alt atuu al brandului nostru este că materialele folosite pentru realizarea fiecărei rochii sunt de calitate, printre care se regăsesc tulle din mătase, dantela chantilly de mătase sau bumbac, dantela macramată, ducess de mătase și multe altele, toate acestea fiind importate din Italia, Franța și Emiratele Arabe.
Dorința de a oferi servicii de calitate, de asemenea un atuu, ne face și mai responsabili, iar acest fapt este rezultatul menținerii brandului Maya Fashion în tendințe. În fiecare an lansăm una sau chiar două colecții de rochii de mireasă. Astfel reușim să aducem o contribuție bogată pentru tendințele anului respectiv, aceste colecții vizând viitoarele mirese.
Te invităm să descoperi activitatea și mai multe informații despre fiecare brand românesc al lunii Octombrie în platforma Brandoteca. Citește mai multe despre brandurile românești dând un click aici.