Voxa reprezintă un start-up românesc dedicat streaming-ului, ebooks-urilor și cărților audio. Mult mai simplu, Voxa duce emoția cărților la un alt nivel.
Până acum câteva săptămâni, Voxa purta numele de „Storis”, însă acest rebranding s-a bazat pe strategia de dezvoltare a brandului.
Cum funcționează aplicația Voxa și care sunt costurile pentru utilizatori?
Cătălin Meșter, CEO Voxa, a povestit despre modul de funcționare al aplicației, spunând că este „ca un Netflix al cărților”.
Prin intermediul telefonului, tabletei sau calculatorului, aplicația Voxa poate fi utilizată. Aceasta deține mai multe moduri, primul fiind dedicat cărților, unde catalogul acestui brand conține sute de cărți audio, dar și mii de cărți electronice, în limba română și alte multe titluri în limba engleză. Domeniile pe care le puteți găsi sunt numeroase:
- Cărți pentru copii;
- Ficțiune;
- Știință;
- Afaceri;
- Dezvoltare personală și multe altele.
De altfel, puteți descoperi și rezumate de cărți, tot cu acces nelimitat, odată ce abonamentul este plătit. Cu ajutorul rezumatelor vă puteți îmbunătăți abilitățile în domenii precum: leadership, creștere, trasformare digitală, invoație ș.a.m.d. Voxa conține rezumate la cărți de mici dimensiuni, ușor de urmărit și înțeles, de la autori precum: Malcolm Gladwell, Eric Ries, Peter Thiel, Cal Newport și mulți alții.
Tot Cătălin Meșter a declarat: „Urmează partea de MEDITAȚII MINDFULNESS, pentru un stil de viață echilibrat, fără negativitate, cu o minte concentrată și un corpul calm – cu meditații de atenție în limba română.”
Povestea brandului Voxa
„După multe luni de efort susținut, o listare și obținerea de finanțare, negocieri continue pentru un portofoliu cât mai bogat de titluri, dar și un maraton de mii de ore de înregistrări, serviciul Voxa devine accesibil publicului din România și deschide, oficial, piața de consum digital de carte. Suntem doar la debutul călătoriei noastre ce are, ca puncte-cheie, experiența de utilizare, design-ul și calitatea conținutului. România este punctul nostru de pornire, iar serviciul, dezvoltat 100% local, va crește, an de an, ca prezență internațională”, declara Cătălin Meșter, CEO Voxa, în momentul lansării acestui start-up.
Aplicația a fost construită de la 0, în câteva luni, de o echipă românească, investiția fiind de 546.000 de euro, la finanțare. În prezent, Voxa numără 18 parteneriate cu edituri din România.
Printre titulurile de audiobook-uri disponibile în limba română, se regăsesc și:
- Gândește ca un călugar, de Jay Shetty, în lectura lui Mihai Călin;
- Pacienta tăcută, de Alex Michaelides, în lectura lui Șerban Pavlu;
- Marele Gatsby, de F. Scott Fitzgerald, în lectura lui Florin Piersic Jr;
- Micul prinț, de Antoine de Saint-Exupéry, în lectura Oanei Pellea;
- Ferma animalelor, de George Orwell, în lectura lui Victor Rebengiuc;
- Oscar si Tanti Roz, de Eric Emmanuel Schmitt, în lectura lui Marius Manole;
- Colecția Disney, în lectura regretatei Stela Popescu, unde se găsesc titluri precum: Albă ca zăpada, Alice în Țara Minunilor, Bambi, Cartea Junglei, Doamna și Vagabondul, Frumoasa și Bestia, Dumbp, În căutarea lui Nemo, Regele Leu, Tinkerbell, 101 Dalmațieni etc.
Voxa urmărește o expansiune globală
„Avem în strategie lansarea aplicației și în alte piețe din Europa, până în 2026 – ne propunem să ne lansăm în mai multe țări, inclusiv Germania, Italia, Spania. Am început deja demersurile în acest sens, prin pregătirea catalogului în aceste limbi. Distribuitorii internaționali au contract direct cu multe edituri mari și putem avea astfel, din start, acces la zeci de mii de cărți interesante în limba engleză. În paralel, Voxa semnează și parteneriate individuale cu marile edituri globale.„ a declarat Cătălin Meșter.
Vă lăsăm pe voi să descoperiți mai multe informații despre Voxa, chiar din paginile oficiale ale acestui start-up.
PAGINI OFICIALE:
- Facebook Voxa: https://bit.ly/2ZL5vvl;
- LinkedIn Voxa: https://bit.ly/3xO2pn1;
- Instagram Voxa: https://bit.ly/3d9h6aO.