Începem rubrica noastră captivantă, unde campaniile brandurilor românești vor fi valorificate!
Astăzi vrem să vă povestim despre un eveniment care a reușit să schimbe aspecte importante despre români!
Producătorul ciocolatei ROM, marca românească de ciocolată, a lansat acum ceva timp o campanie destul de controversată, care a făcut multe persoane să își pună un semn de întrebare.
Cum credeți că s-a întâmplat asta? Ei bine, printr-o mișcare în masă, persoanele care au căutat pe www.google.ro sau www.google.uk, www.google.it, www.google.fr și așa mai departe, au descoperit că atunci când se tastează „românii sunt”, rezultatele oferite de google spune lucruri precum „urâți”, „proști”, „rasiști” șamd.
“Faptul că ROM este o marcă profund românească, ne obligă să luăm atitudine atunci când vedem că România este victima unor prejudecăți grave. Și de aceea ne-am hotărât să ne asumăm o cauză care ne face onoare: aceea de a lupta pentru imaginea românilor.
Imaginea românilor pe internet, imaginea românilor despre ei inșiși, imaginea românilor în afara țării. Campania „Românii sunt deștepți” continuă demersul lansat prin campania „Noul ROM” din toamna anului trecut, și anume retrezirea la viață a mândriei naționale”, a spus Gabriela Munteanu, marketing manager Kandia Dulce.
Pentru a veni în sprijinul românilor, ROM, a adus la cunoștință modul de funcționare al acestui motor de căutare și a lansat chiar și un site, unde peste 600.000 mii de români au intrat și au reușit să schimbe rezultatele pentru „românii sunt”.
Site-ul lansat s-a numit „românii sunt deștepți”, iar această inițiativă a reușit să schimbe, până la 1 decembrie 2011 toate sintagmele, fie că era vorba despre căutarea lor în engleză, română, franceză, italiană, spaniolă și alte limbi străine.
Cu cât au fost efectuate mai multe căutări, cu atât mai repede au crescut șansele de modificare a sugestiilor automate oferite de google.
Datorită acestei inițiative, imaginea românilor a fost schimbată, atât pentru cei străini, cât și pentru noi.
În videoclipul de mai jos puteți vedea, cu exactitate, cum s-a desfășurat această campanie!