Vara e pe drum și odată cu relaxarea restricțiilor, economia românească are șanse să îți revină, ușor, ușor, la normal.
Toată această situație, mai puțin plăcută, a făcut ca atenția antreprenorilor să se îndrepte către brandurile românești.
Motiv pentru care, acum câteva zile, antreprenorul Radu Savopol, co-fondator al lanțului de cafenele 5 To Go, a anunțat că dorește să asocieze branduri românești cu brandul 5 To Go.
Acesta a declarat, într-o postare pe Facebook, inițiativa 5 To Go în perioada următoare: ”Hai să repornim economia, împreună. Noi, cei de la 5 To Go ne dorim să avem pe rafturi cât mai multe produse românești, create și promovate de antreprenori români. Așadar, dacă ai un produs cool care se poate asocia cu cafea sau cu 5 To Go, trimite-ne un email și hai să povestim mai multe”.
Dacă și tu ești un brand cu produse potrivite acestui demers, atunci este ocazia perfectă să îți faci cunoscut brandul în rândul consumatorilor 5 To Go, și nu numai!
Pentru cei care încă nu au auzit de ei, trebuie să știți că, din 15 martie s-au mai semnat contracte pentru 9 francize, acestea fiind localizate în București, Cluj și Călărași, așa că aveți timp să faceți cunoștință cu produsele lor!
Așadar, lanțul de cafenele 5 To Go este în continuă extindere. Din 5 mai, toate cafenelele au fost deschise, în regim „to go” și „drive through”, iar aceștia au și oferte pentru clienți: cei care vor cumpăra cafea espresso, espresso lung sau chiar americano, vor primi una în plus, gratuit.
În prezent, 5 To Go este cea mai mare rețea de cafenele din țara noastră, numărând peste 160 de locații și mai mult de 30.000 de clienți pe zi!