Restaurantul DOR – În topul „Picture-Perfect Restaurants”

Restaurantul  DOR (Delicios. Organic. Românesc), fiind pe locul al treilea în categoria „Picture-Perfect Restaurants”, este un proiect de suflet al unui antreprenor din Brașov, Dorin Olteanu.

Clasamentul a fost realizat de cunoscuta platformă de călătorii, TripAdvisor, iar plasarea pe locul trei a acestui restaurant s-a datorat atât arhitecturii locației, prestanței puternice, conferită de mâncare, ambianță și faimosul pom, cât și voturilor primite din partea fanilor și persoanelor care au vizitat restaurantul.

Vă întrebați despre ce pom este vorba?

Acesta reușește să impresioneze de fiecare dată toate persoanele care trec pragul restaurantului. De asemenea, se combină perfect cu designul întregii clădiri, fiind plasate ferestre mari, care lasă lumina naturală să pătrundă, astfel natura având posibilitatea de a comunica tot timpul cu persoanele care servesc masa în acest loc.

„Trebuia să găsesc un element care ne leagă de mâncare și de natură în același timp, iar acesta a fost copacul. Semnificația lui vine din trecut, când în zona Branului se făcea multă agricultură, iar țăranii se așezau să mănânce la umbra unui copac“, povestește designerul. Trunchiul și crengile copacului sunt naturale, doar frunzele fiind artificiale” – a explicat designerul George Orzan, conform unui comunicat transmis StartupCafe.ro.

Așadar, semnătura lui George Orzan se resimte puternic în designul restaurantului D.O.R, fiind unul dintre cei mai cunoscuți designeri de interior din țara noastră.

Restaurantul DOR deține obiecte lucrate manual, de meșterii din zonă.

Chiar dacă majoritatea persoanelor tind să fotografieze copacul, elementele din întreg restaurantul au un puternic impact asupra clienților.

Șemineul uriaș se poate observa din toate zonele restaurantului, iar accentele naturale reușesc să mențină legătura dintre tradițional și modern, tabloul format fiind unul plăcut, care aduce multă liniște.

„Sunt deja 3 ani de când facem fotografii la DOR și totuși reușim să găsim noi și noi încadraturi, noi și noi elemente de scos în evidență. Pentru că sunt atât de multe detalii, atât de atent gândite de George Orzan, încât pur și simplu nu ai cum să rămâi fără cadre, să intri în pană de inspirație”, spune Liviu Popica, managing partener la Vizibil.eu, agenția care se ocupă de imaginea DOR.

Localul a fost deschis în anul 2018, cu o investiție de 500.000 de euro, de către Dorin Olteanu.

„DOR a fost gândit încă de la început ca <<altceva>>, atât din punct de vedere culinar, cât și arhitectural. Și, având în vedere vestea primită de la TripAdvisor, se pare că ne-a și ieșit. Ne onorează și ne bucură foarte tare această recunoaștere și le mulțumim tuturor oaspeților noștri pentru susținere și apreciere!”, a spus el.

Noi știm deja unde vom mânca data viitoare când vom vizita Branul, așadar, vă lăsăm și pe voi să vă convingeți.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.