Ograda – Mușama de purtat pe spate

Numeroase branduri își fac apariția, multe cu idei originale, gândite în afara barierelor, care surprind și înveselesc publicul.

Un brand care abia a fost înființat, dar care prezintă serviciile și produsele oferite cu pasiune și dedicare, este numit Ograda, iar astăzi vom afla povestea sa.

Cum a luat naștere brandul?

Suntem Andreea Pîrvu, Nadejda Ghilca și Irina Szellelki. Trei prietene din advertising cu backgrounduri complet diferite. Ne-am intersectat în lumea mică a publicității, chiar am lucrat împreună la Ogilvy. Aici ne-a și venit ideea acestei povești, într-o după amiază mai liniștită la birou, când o altă bună prietenă, Alice Mihalache, a zis „ce mișto ar fi să facem tricouri cu pisicile noastre de acasă, că poate așa le vedem și noi mai des.”

De aici până la Ograda a mai fost doar un pas. Pentru că am realizat că la birou nu ne lipsesc doar pisicile noastre ci și libertatea și relaxarea unei vieți mai simple. Mai exact toate locurile dragi din copilărie, bunicii, prispele și ogradele lor în care am copilărit, în care ne-am julit genunchii și coatele și am învățat să fim oamenii care suntem azi.

Brandul nostru a plecat dintr-o nevoie, aceea de a fi în contact cu ce ne place, oriunde am fi. Prin urmare, demersul este unul autentic de regăsire și reconectare cu rădăcinile noastre. De aceea, facem tot ce se poate să lucrăm produsele cu oameni din România, deși la început am cumpărat produse de afară.

Bineînțeles că, la început, am testat piața cu o investiție minimă, dar am realizat imediat că nu importul este calea, ci munca realizată cu resurse din țară, chiar dacă e mai scump și poate mai time-consuming. Până la urmă, tot ce este bun se face cu grijă și cere răgaz.

Iar comunicarea, evident, vine ca o completare a brandului. Așa cum ne dorim ca Ograda să fie acest proces de reconectare cu noi și rădăcinile noastre, așa și comunicăm cu oamenii ce ne urmăresc. De cele mai multe ori, documentăm mersul la țară și toate activitățile care te deconectează atât de mult de viața haotică de zi cu zi și mereu vorbim ca și cum am fi între noi. Nimic pretențios, mereu relaxate, oneste, deschise și normal, cu chef de glumă.

Ce servicii oferiți clienților?

Deocamdată facem haine și încercăm să dezvoltăm constant noi modele și designuri. Pe viitor vrem să ne extindem și spre alte zone și produse, pentru că în ogradă este un întreg ecosistem de explorat.

Ce credeți că îi motivează pe oameni să cumpere serviciile / produsele dumneavoastră?

Credem că oamenii caută oameni. Și bucurie. Credem că vor mai multă sinceritate și mai puțin „brizbriz”. Și credem ca s-au cam săturat să li se spună ce și cum să le placă. Poate asta este singura motivație pentru care oamenii cumpără Ograda, pentru că nu vrem să convingem pe nimeni de nimic.

Care ar fi top 3 obstacole/perioade dificile pe care le-ați traversat și cum ați depașit aceste momente?

Noi am început OGRADA chiar în pandemie. Prin decembrie, de Crăciun. Așadar, suntem încă destul de la început, de aceea nu putem spune că am ajuns încă la perioade dificile.

Poate cel mai solicitant lucru este să găsim mereu metode prin care să ne surprindem comunitatea. Și desigur, metode prin care să venim mereu cu noi idei de design.

Ne bucurăm să facem cunoștință cu oameni care își doresc să evolueze, iar prin evoluția lor, să contribuie și la cea a economiei. Noi știm de unde ne vom comanda tricourile cu pisici, dar voi?

Găsiți produsele lor chiar aici:

Îți dorești ca brandul tău să fie desemnat brandul lunii? Înregistrează-ți brandul în platforma noastră și completează formularul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.