O nouă realizare pentru economia românească, făcută de oameni pasionați și dedicați sănătății. Despre cine vorbim? Despre LIFEBOX, un brand născut din pofta de viață, sănătate și gust.
Cei de la LIFEBOX reușesc să aducă meniuri planificate de nutriționistul Dr. Anamaria Iulian, care răspund nevoilor diverse ale clienților. Acest brand susține un mod de viață sănătos, prin combinația de meniuri, ajutând astfel multe persoane să elimine din viața lor kilogramele în plus, dar și să adopte un stil de viață benefic lor. În ceea ce privește rețetele, acestea sunt pregătite de chef Alex Cîrțu.
Pentru că în România sunt apreciați, aceștia au decis să se se extindă în afara țării, din luna aceasta începând să livreze și în Budapesta, Ungaria, sub denumirea de „FrissBox”. Această adaptare, făcută conform contextului local, se traduce în „proaspăt” (friss).
Cu o investiție de aproximativ 300.000 euro în noile locații, Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuzinar cei trei fondatori ai companiei, anticipează că FrissBox, până la sfârșitul anului 2023 va atinge o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.
Dezvoltarea și extinderea se va realiza cu ajutorul unei echipe locale de delivery, pentru ca FrissBox să livreze comenzile clienților la domiciliu. S-a anunțat și faptul că un departament dedicat clienților (customer care) este în plină dezvoltare în Ungaria.
Meniurile oferite în România vor fi puse și la dispoziția clienților din Budapesta, iar pe parcurs vor apărea meniuri adaptate nevoilor clienților locali, cu ajutorul a doi specialiști, și anume Chef Dani Sass, specializat în domeniul culinar și Veronika Volher, membră în cadrul Institutului de Sănătate Publică din Ungaria, aceasta fiind specializată în nutriție sportivă și preventivă, dar și în probleme de obezitate.
„Ne plac lucrurile outside the box, așa că ne-am gândit: de ce nu outside the borders. Decizia și dorința noastră de a lansa conceptul LifeBox peste granițe au existat de ceva timp. Primii pași în acest sens urma să îi facem anul trecut, însă, având în vedere contextul pandemic, am hotărât să amânăm lansarea pentru acest an, lucru care s-a și concretizat. Am ales Budapesta pentru că vedem un real potențial în piața din Ungaria, unde conceptul de alimentație sănătoasă este la fel de îndrăgit ca în România și prin această extindere sperăm să ajutăm cât mai mulți oameni să își atingă obiectivele, indiferent că este vorba de slăbit sau menținerea unui stil de viață sănătos”, au declarat cofondatorii LifeBox
Echipa LIFEBOX a mărturisit că brandul va rămâne neschimbat, iar meniurile lor vor aduce, în continuare, sănătate și fericire în farfurie.
Acolo unde există inovație, pasiune și dedicare, aprecierile în rândul clienților nu întârzie să apară, iar LIFEBOX se încadrează perfect în aceste valori. Ne bucurăm pentru reușita lor și sperăm ca acest pas să îi motiveze să se dezvolte în continuare.