Farmacia Izvorul Tămăduirii

Farmacia Izvorul Tămăduirii – Despre oameni și sănătate

Un brand care alege să ofere empatie clienților prin intermediul produselor oferite, Farmacia Izvorul Tămăduirii ne-a povestit despre călătoria lor până în momentul de față!

Poveste brand

Suntem o farmacie cu tradiție din Craiova ce preparăm în laboratorul propriu creme concepute și testate de Prof. Univ. Dr. Ion Ţolea, medic cu peste 50 de ani de experiență în dermatologie și dermatocosmetică.

Farmacia a luat naștere în 1997, când farmacista Ţolea Alexandrina, bunica mea a înființat farmacia, împreună cu soțul ei și bunicul meu, Dr. Ion Ţolea. Farmacia era dedicata exclusiv preparării rețetelor magistrale pentru diverse afecțiuni dermatologice ale pacienților.

De-a lungul anilor, formulele s-au perfecționat, fiind astăzi recunoscute în toată țară. În prezent, cea care se ocupă de farmacie sunt eu, nepoata lor, Antonia, și reușesc să duc tradiția mai departe, alături de soțul meu, Mihnea, păstrând, astfel specificul de afacere de familie.

Servicii brand

Ce produse avem?

Gama noastră de preparate este foarte variată, incluzând produse pentru diverse afecțiuni medicale (acnee, dermatită seboreică, psoriazis, pitiriazis, onicomicoză, etc), cât și creme pentru îngrijirea de zi cu zi, precum gama de creme Catifelin, cremă demachiantă, cremă de mâini, cremă de corp cu vitamine ș.a.m.d.

Pentru prepararea acestora folosim numai ingrediente de cea mai înalta calitate, avizate de Ministerul Sănătății, iar produsele noastre sunt testate de către medicul dermatolog.

Preparatele sunt naturale, hipoalergenice și nu conțin:

  • Parabeni;
  • Conservanți;
  • Coloranți artificiali;
  • Alte substanțe nocive pentru organism.

De asemenea, dermatocosmeticele nu sunt testate pe animale! Produsele sunt 100% româneşti, iar prin susținerea micii noastre afaceri, clienții sprijină și încurajează economia locală.

Ce credeți că îi motivează pe oameni să cumpere serviciile / produsele dumneavoastră?

Datorită profesionalismului de care am dat dovadă de-a lungul timpului, am reușit să ne fidelizăm clienții, dar și să ajungem la un număr mai mare de oameni pentru care am găsit diferite soluții pentru rezolvarea afecțiunilor acestora.

Așadar, pot spune că oamenii aleg serviciile și produsele noastre deoarece le oferim promptitudine și seriozitate, pe lângă rezultate. De altfel, aspecte importante referitoare la această întrebare pot fi:

  • Produsele se pot personaliza în funcție de nevoile fiecărei persoane în parte, folosind doar ingrediente optime și adaptate pielii acesteia;
  • Sunt mai benefice pentru piele, deoarece nu conțin conservanți/parabeni. Termenul de valabilitate este 3 luni, astfel ne asigurăm că mereu le punem la dispoziție clienților preparate proaspete;
  • Respectă cele mai înalte standarde de calitate și oferă siguranța, deoarece sunt avizate de către medicul dermatolog;
  • Recipientele sunt reciclabile și ajutăm, astfel, planeta. Așadar, clienții pot refolosi recipientele pentru reumplere;
  • Susținerea economiei locale este un beneficiu pe care îl resimte întreaga comunitate.

Care ar fi top 3 obstacole/perioade dificile pe care le-ați traversat și cum ați depașit aceste momente?

  • Momentul când bunica mea s-a stins și a trebuit să preiau afacerea și sa o reconstruiesc de la zero, fără ghidajul ei, pentru a moderniza conceptul și pentru a face cunoscut brandul prin rețelele de socializare. Nu aș fi reușit fără soțul meu și sprijinul celor de la Pion Media.
  • În pandemie, atunci când lumea nu se mai preocupa de îngrijirea personală, vânzările au scăzut considerabil. Astfel că, a trebuit să ne reinventăm, sa preparăm dezinfectant pentru mâini, care să prevină dermatitele de contact și iritația mâinilor, de care toți sufeream în 2020.
  • Momentul când am aflat că există diverse farmacii, care ne copiază rețetele, apoi le comercializează ca fiind preparate proprii. A fost foarte dificil să observ cum altcineva își însușește munca de-o viață a bunicilor mei, însă identitatea noastră, experiența și tradiția în preparare nu va dispărea niciodată.

România este despre tradiții, dedicare și dorința de a evolua. La fel și brandul acestei săptămâni.

Concluzia: fiecare brand poate întâmpina momente bune și mai puțin bune, însă este foarte important cum reușește să treacă peste ele și cum găsește modalități de a se adapta cerințelor si situațiilor existente.

Îți dorești ca brandul tău să fie desemnat brandul lunii? Înregistrează-ți brandul în platforma noastră și completează formularul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.