Unul dintre cei mai reprezentativi furnizori de materiale de construcții din zona de Sud-Vest a României, Doni Trade a acceptat să ne povestească despre drumul pe care l-a parcurs până acum.
Cum a luat naștere brandul DONI?
Începutul activității noastre a fost în anul 2002, într-o industrie cu un mare potențial de dezvoltare, și anume, industria materialelor de construcții și amenajări interioare/exterioare.
Obiectivul principal al companiei noastre a fost să furnizăm partenerilor noștri majoritatea produselor de care are nevoie clientul final pentru a-și duce planul la bun sfârșit, fie că era vorba de construcția unei locuințe sau despre o lucrare de întreținere sau modernizare. Pe lângă oferta diversificată, am reușit să oferim și prețuri competitive pentru materialele comercializate.
Am continuat să ne diversificăm gama de produse, dar și portofoliul de furnizori, urmărind permanent direcțiile trasate de nevoile pieței.
În prezent, categoriile principale de produse pe care Doni Trade le distribuie sunt: materiale de construcții de bază, vopseluri, instalații sanitare, termice, electrice, canalizare, materiale și accesorii pentru amenajări și decorațiuni, dar și unelte și accesorii pentru casă și grădină.
Când ați decis să vă deschideți propriile magazine?
Odată cu trecerea timpului și dezvoltarea continuă a pieței și a raportului cerere-ofertă în industria în care activăm, compania noastră a decis să își deschidă propria rețea de magazine din dorința de a înțelege și mai bine nevoile cumpărătorilor dar și pentru a oferi o gamă mult mai variată de servicii și produse.
Profesionalismul și dedicarea au avut un rol important în dezvoltarea și creșterea reputației brandului nostru.
În anul 2014 am reușit să deschidem primul depozit dedicat comerțului en-detail, din rețeaua proprie rebranduită recent sub numele de Doni Market. Acesta a fost deschis în Bârca, iar în prezent își menține activitatea.
Apoi, în anul 2015 am deschis un depozit și în Segarcea, iar în anul 2018 a fost deschis și cel din Poiana Mare. Cel mai recent este cel din Teasc deschis anul acesta. În aceste circumstanțe si din dorinta de a oferii clienților servicii de calitate, angajații noștri au o experiență vastă în domeniu, putând oricând să ofere sfaturi și păreri referitoare la preferințele persoanelor care ajung în magazine.
Ce momente semnificative ați întâmpinat în activitatea dumneavoastră?
De-a lungul celor 19 ani de activitate, ca oricare altă afacere, am avut parte și de momente mai puțin bune, însă noi alegem să ne îndreptăm atenția către partea pozitivă a lucrurilor și preferăm să trecem cu zâmbetul pe buze peste impedimente.
Așadar, ca momente semnificative din activitatea noastră, menționăm perioadele care ne-au motivat să continuăm oferirea serviciilor de calitate. Astfel, în anul 2008 am depășit pragul de 10.000.000 ron fără tva al cifrei de afaceri, aspect care a reprezentat un pas important în dezvoltarea brandului Doni Trade.
În anul 2012 am reușit să punem umărul la dezvoltarea distribuției de materiale de construcții și amenajări în vestul țării prin predarea unei zone deja formate către firma-soră Doni Decor din Timișoara.
În anii 2014, 2015 și 2018, așa cum am amintit anterior, am reușit să formăm rețeaua de magazine, fapt ce ne-a adus o mare bucurie. De asemenea, în anul 2015 am depășit un nou prag al cifrei de afaceri, în valoare de 25.000.000 RON, iar în 2019 pragul de 40.000.000 Ron. Datorită acestor reușite, în anul 2020 am ajuns la un număr de 85 de angajați, echipa noastră fiind compusă din personal calificat și specializat în domeniu.
Pentru 2021 ne propunem să creștem echipa la peste 100 de persoane și să atingem un nou prag valoric de vânzări setat la 55.000.000 de lei fără tva.
De ce credeți că apelează din ce în ce mai multe persoane la serviciile dumneavoastră?
Ei bine, putem spune că acest lucru este determinat de valorile pentru care luptăm- dedicare, profesionalism și onestitate.
Întotdeauna am oferit servicii de o calitate apreciabilă, fapt pentru care, persoanele mulțumite au ales să ne recomande mai departe.Oferta noastră aduce mai multe beneficii clienților care aleg să apeleze la acestea, furnizarea de materiale de construcții și livrarea acestora, fiind un serviciu foarte important pentru noi, reprezentând principalul obiectiv pentru care a luat naștere brandul nostru.
Așa că, pe parcursul activității am reușit să formăm o flotă de mașini Doni Trade dedicată, compusă din 25 autoutilitare 3,5 T, 5 autoutilitare 3,5T dotate cu macara, 1 camion de 18T, 1 camion cu macara 12T și un camion cu remorcă și macara de 24 T.
De asemenea, menționăm și serviciul de marketing și de consultanță tehnică. Prin acestea, agenții și consilierii din echipa Doni Trade oferă cele mai bune recomandări cu privire la alegerea produselor, astfel asigurându-ne de luarea deciziei potrivite pentru clienți.
Experiența în domeniu ne-a făcut să acumulăm cunoștințe tehnice pentru majoritatea produselor comercializate, iar, pe de altă parte, aceasta ne-a ajutat și să menținem profesionalismul în ceea ce privește brandul Doni Trade.
Ce ne puteți spune despre cea mai nouă locație deschisă în Teasc?
Din pasiune pentru domeniul în care activăm, am dorit să aducem mai aproape de cât mai multe persoane brandul nostru. De aceea, am decis să deschidem un nou magazin, în Teasc.
În această nouă locație, clienții pot găsi produse de la furnizori de top, precum:
- vopseluri și tencuieli PPG (Danke și Oskar);
- parchet Kronospan;
- izolanți și spume poliuretanice de la Soudal;
- instalații și armături sanitare Ferro;
- produse Vox Profile;
- adezivi și termosistem AdePlast;
- gama Holcim;
- cărămidă Porotherm;
- țiglă Tondach;
- pavele Semmelrock și multe altele.
Seriozitatea, o altă valoare care ne definește, ne-a oferit posibilitatea să creștem încrederea clienților în brandul Doni, iar promptitudinea și ambiția ne-au ajutat să ne atingem cele mai mari obiective.
Activitatea Doni reprezintă, atât pentru echipă, cât și pentru clienți, o sursă de dezvoltare, deoarece dorim să creștem din ce în ce mai mult împreună!
În final, vrem să le mulțumim tuturor partenerilor noștri, deopotrivă clienți sau furnizori, precum și întregii echipe Doni Trade formată din oamenii angrenați în activitatea noastră curentă.