Un brand care oferă servicii de top clienților. Astăzi vrem să vă facem cunoștință cu AutoKappa!
Cum a luat naștere brandul?
Din pasiune pentru domeniul auto, am decis să înființăm acest brand în anul 2004. La început, serviciile pe care le ofeream clienților însemnau doar comercializarea de piese și accesorii din import, prin intermediul magazinelor auto pe care le dețineam.
Cu timpul, am reușit să câștigăm încrederea clienților, dar am decis să mărim spectrul serviciilor oferite și din 2008 ne-am extins activitatea prin înființarea primului nostru service auto, situat în Bariera Vâlcii, Craiova.
Deoarece serviciile noastre au fost foarte solicitate, în 2014, am deschis un nou service modern, care oferă servicii de calitate, denumit „AutoKappa Center”, situat pe Centura de Nord a Craiovei.
În prezent, dispunem și de un service dedicat reparațiilor pentru cutiile de viteză automate, denumit „AK Atelier by AutoKappa” care, începând cu anul 2021, dispune de o locație dedicată, situată pe Centura de Nord a Craiovei, vis-a-vis de service-ul AutoKappa Center.
Care este misiunea brandului dumneavoastă?
Misiunea noastră niciodată nu a fost alta, decât cea prin care am transmis tuturor clienților noștri servicii de calitate, performanțe înalte, la prețuri accesibile și promptitudine în efectuarea lucrărilor auto.
Datorită experienței de peste 16 ani în acest domeniu, misiunea noastră a reușit să se dezvolte, așa cum și echipa noastră a crescut din ce în ce mai mult în ceea ce privește pregătirea, astfel că întotdeauna am reușit să îndeplinim cerințele clienților.
În viitor, viziunea noastră este concentrată pe dorința de a ne dezvolta cât mai mult și de a ne extinde în cât mai multe orașe, pentru a oferi serviciile noastre unei piețe mai mari de clienți.
Ce credeți că îi motivează pe clienți să apeleze la serviciile dumneavoastră?
Așa cum am menționat, valorile noastre: performanța, rapiditatea și accesibilitatea; ne-au ajutat întotdeauna să realizăm o muncă impecabilă.
Alături de o echipă tânără, am reușit să stabilim și să dezvoltăm strategii prin care să fidelizăm clienții, prin care să nu lăsăm loc de întrebări, fie că vorbim despre o simplă recomandare a pieselor auto sau despre o lucrare mecanică.
Din pasiune pentru acest domeniu, mereu suntem la curent cu noile tehnologii, inovații și informații importante despre industria auto, astfel reușim să surprindem clienții cu oferte și recomandări adaptate bugetelor lor.
De altfel, dispunem de o gamă variată de servicii auto. În service-urile noastre facem cunoștință cu o multitudine de clienți care nu vin, neapărat, din apropierea orașului Craiova, iar acest lucru ne bucură și ne face să ne dezvoltăm și mai mult. Pasiunea și profesionalismul cu care tratăm fiecare proiect aduc clienți multumiti și, automat, recomandarea serviciilor noastre, iar astfel reușim să creștem încrederea în brandul AutoKappa.
Cum v-ați dezvoltat în pandemie?
Cu siguranta, perioada prin care am trecut a fost o căzătură dură pentru toate industriile. Din fericire, noi am reusit să dezvoltăm un nou proiect, prin care, din nou, am oferit și alt tip de serviciu clienților!
Cel mai nou concept, „Catering Auto” by AutoKappa, s-a dovedit a fi o metodă inovativă, prin care am ajutat clienții să aibă grijă de mașinile lor, chiar dacă nu au părăsit locuințele.
Serviciul implică preluarea, repararea și igienizarea și predarea mașinii „la cheie”, oricărei persoane a dorit să evite aglomerația și să petreacă timp cu familia. Am realizat acest lucru pentru mobilitatea clientului, pentru relaxarea și usurința îndeplinirii unor simple și curente activități de întreținere a mașinilor.
Acest punct a reprezentat un pas important, atât pentru noi, cât și pentru creșterea impactului pe piață al AutoKappa.
Ce ne puteți spune despre noul proiect „AutoKappa AFI”, recent deschis în București?
Din nou, menționăm pasiunea pentru domeniul auto, profesionalismul și dedicarea pentru clienți. Din aceste motive, am decis să ne extindem și să deschidem o nouă locație.
În locația din AFI Cotroceni, AutoKappa oferă combinația imbatabilă de experiență: servicii de înaltă calitate și o tehnologie de ultimă generație, sub cel mai nou concept, denumit „AUTO FAST SERVICE”.
Clienții aleg să vină în locațiile noastre pentru soluționarea problemelor de diferite tipuri. Fie că vorbim de revizii, înlocuiri de anvelope, schimburi de ulei și reparații auto generale sau reparații pentru cutiile de viteză automate, noi reușim să îndeplinim aceste misiuni.
Așadar, în final, nu putem spune altceva, decât că suntem recunoscători pentru încrederea oferită de clienți brandului nostru și le promitem că suntem în continuă dezvoltare și vom deschide noi locații, inedite!