Personajul prinicpal al campaniei a fost chiar Adrian Văncică, în reclamă fiind numit „Sandu Scotch”. Lansată la începutul anului 2021 de Omniasig Vienna Insurance Group, aceasta a fost apreciată în rândul clienților existenți, cât și în rândul celor care urmăresc din interes marketingul ce se desfășoară în țara noastră.
Ideea de bază a acestei inițiative a fost dată de micile probleme, care par să se rezolve cu ușurință, însă acestea se pot transforma în pierderi importante și, uneori, groaznice, pentru o locuință. Astfel, scenariul se bazează pe situațiile pe care le-am întâlnit fiecare, cel puțin o dată, și anume: cum să găsești rapid un instalator, sau o persoană specializată, care să îți repare ceva defect din casă, însă cu pregătirea necesară.
În videoclipul realizat, meșterul Sandu pare să găsească rezolvare la orice defecțiune, chiar cu o rolă de scotch. Prin scoaterea în evidență a faptului că nu în orice situație putem apela la scotch, Omniasig a dorit transmiterea faptului că, printr-o poliță de asigurare a locuinței, serviciul de asistență tehnică la domiciliu este o alternativă prefesionistă pentru orice problemă din locuință.
„Anul 2020 ne-a arătat tuturor că rolul casei noastre a devenit mult mai important pentru fiecare dintre noi. În acest context, în care am ajuns să petrecem acasă mult mai mult timp decât o făceam înainte, este important să fim și cât mai responsabili față de locuința noastră, care înseamnă, de cele mai multe ori, investiția noastră de o viață. Îți protejezi casa dacă o asiguri și te protejezi pe tine de orice alte costuri suplimentare ce pot apărea”. A declarat Mihai Tecău (Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group).
„Sandu Scotch a venit ca un răspuns normal la situația actuală când, de multe ori, nu știi cum să găsești un specialist când ți se strică ceva în casă, situație corelată cu acei meșteri apăruți în pandemie, absolvenți ai școlilor de inginerie DIY Videos de pe YouTube sau Forum Descurcareti Acasa.
A fost atât de ușor să scriem și să gândim personajul și campania atât din punct de vedere creativ, dar și strategic, încat ne-am reconfirmat faptul că există zeci, sute de Sandu Scotch și am tot dat de ei când am mai avut probleme prin casa.
Momentul filmării a fost unul dintre cele mai fun trăite la o producție, mai ales atunci când (spoiler alert) l-am lipit de perete pe Văncică și a trebuit să dea replici suspendat.
Campania este rezultatul unei idei apărute la momentul potrivit, cu un actor pe măsură, pentru un client care a înțeles că în comunicare fără curaj și insight real treci neobservat. Cred că vom mai auzi de Sandu Scotch în viitor într-o formă sau alta.” A spus Cosmin Baba (Creative Director, v8).
Omniasig Vienna Insurance Group are peste 25 de ani pe piața asigurărilor din România, fiind în topul celor mai mari asiguratori din țară.
Pentru a descoperi campania lansată de aceștia, vizionați videoclipul de mai jos.