Stailer – Digitalizare în industria de înfrumusețare

Stailer este un start-up din Cluj-Napoca ce a reușit să dezvolte o platformă dedicată programării la diferite saloane de înfrumusețare, astfel luptând pentru atragerea cât mai multor clienți pentru saloanele partenere. Acum ceva timp, Stailer a atras o finanțare de tip pre-seed în valoare de 500.000 euro, de la un grup de investitori de tip angel.Cei care au participat la runda de finanțare au fost antreprenori importanți, precum Cosmin Țîrvuloiu, Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor şi specialist în creşterea afacerilor), Eugen Şotropa (fondator e-advertising) şi Cătălin Briciu (cofondator Linnify Ventures).
Această inițiativă a fost evaluată la o sumă totală de 5 milioane de euro, iar Andrei Ursachi, CEO și co-fondator Stailer, a declarat:
„Văd o oportunitate fantastică în digitalizarea industriei de beauty din România şi la nivel global. Stiliştii şi saloanele au nevoie, acum mai mult decât oricând, de clienţi noi şi consumatorii au nevoie de o metodă simplă, rapidă şi de încredere să se programeze pentru acces la serviciile de înfrumuseţare. Consider că Stailer face asta cel mai bine şi, în premieră, am reuşit să aduc în proiectul nostru antreprenorial oameni talentaţi şi muncitori, plus investitori şi adviseri cu o experienţă uriaşă în afaceri”.

Cum va acționa Stailer?
Acest start-up, după ce a reușit să primească finanțarea amintită anterior, este pe cale să se extindă la nivel național și să tripleze numărul saloanelor partenere.
Pe lângă construirea unei reputații importante în țară, Stailer ajută și la cunoașterea a cât mai multor saloane.
Industria de „beauty” este pe cale să se digitalizeze într-un mod accelerat, acest aspect fiind unul foarte important pentru evoluția tehnologiei în țara noastră.

Cum funcționează Stailer?
Această platformă oferă fiecărui salon un calendar digital gratuit, având posibilitatea de a-și organiza programările, prin includerea lor în aplicație. Aici intervine platforma, identificând spațiile libere din calendar și furnizează apoi programări suplimentare.
Andrei Ursachi a meționat: „De exemplu, avem saloane partenere care primesc peste 100 de programări suplimentare prin Stailer, asta înseamnă venituri suplimentare pentru saloane de 1.500 – 2.000 de euro lunar.”
De asemenea, a spus și faptul că partenerii ce se înscriu în Stailer beneficiază de crearea unui site, prin care potențialii clienți se pot transforma în urmăritori pe rețelele de socializare.
„Am observat că este mult mai ușor pentru saloane să își reactiveze clienții deja existenți decât să-i atragă pe unii noi, așa încât am găsit o formulă să-i ajutăm să își formeze baze de clienți în format electronic, pe care ulterior să le poată monetiza prin campanii promoționale și vouchere de discount, trimise direct clienților existenți.”, a declarat Andrei Ursachi.
Știm cu toții că trăim în era digitalizării, așa că adaptarea la noile tendințe este inevitabilă. Voi veți folosi Stailer?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.